Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

νέο σήμα στην Ν.Δ με τι μοιάζει;




12 σχόλια:

  1. έμενα σαν συρματόπλεγμα μου μοιάζει λες να δεξιοφέρνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάντως δεν "καλύφθηκα" φίλε μου από τις παραπάνω προτάσεις . Κάτι άλλο μου θύμιζε και το εντόπισα τελικά. Δες το και ενέταξέ το εάν θέλεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πιρούνι, στάνταρντ. Άλλοι τρώνε με αυτό, σε άλλους καρφώνεται στο μάτι όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα πάντως μου φέρνει στο μυαλό μια ίσια τρίχα που ονειρεύεται να γίνει κατσαρή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πιρουνάκι για μεζέ η κουτάλα λείπει απαράδεκτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aλλη μαλακια εχεις να πεις? Και χρειαζοταν να ανοιξεις μπλογκ για να γραφεις μαλακιες? Και σεις που απαντατε παπαριες, νομιζετε οτι ειναι εξυπνα αυτα που λετε? Α ρε κουτορνιθια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (για τον ανώνυμο 5.04) και εσύ ρε καθυστερημένε δουλειά δεν έχεις και και διαβάζεις blog κάτσε δες κάνα πρωιναδικο καμιά Τατιάνα μέχρι εκεί όχι παραπάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. για τον καθυστερημένο που δεν καταλαβαίνει από σάτιρα μάλλον είναι σε λάθος ιστοσελίδα τραβα ρε α.μ.ε.α στο facebook σε καμιά φάρμα και παράτα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε φιλαράκο δεν είδες την ταμπελίτσα επάνω επάνω ΣΑΤΙΡΙΚΟ λέει,
    τράβα αλλού όπως έγραψαν ποιο επάνω και άσε μας στην τρελά μας.
    ΥΓ Ρε μπας και το έφτιαξες εσύ το σχέδιο και σάλταρες από το κράξιμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εισαι τοσο δημοκρατης και συ που εκοψες την απαντηση μου προς τους "σατυρους" πιο πανω. Δημοκρατης του γλυκου νερου και μονο προς εκεινους που γελουν με τις αηδιες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν έχω πάρει δικιά σου η διαφορετική απάντηση
    καταρχάς δεν έχεις όνομα δεν μπορώ να καταλάβω ποιος είναι ποιος
    όλοι γράφουνε σαν ανώνυμοι
    αν είχα πάρει απάντηση από οποιοδήποτε θα το είχα βάλει κατά 100%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μάλλον σαν κατσαρή σκατούλα είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή