Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Το παιδί του ναυτικού ...

Παίρνει τηλέφωνο η γυναίκα τον ναυτικό σύζυγό της:
- Αγάπη μου, μόλις γέννησα!
- Μπράβο αγάπη μου. Όλα καλά;
- Ε, είχαμε ένα μικρό πρόβλημα.
- Πρόβλημα; Τί πρόβλημα;- Να, δεν είχα γάλα να το θηλάσω, και το θήλασε η γυναίκα στο διπλανό κρεβάτι που ήταν μαύρη και τώρα το μωρό είναι μαύρο!
- Δεν πειράζει. Θα πάρω τον πατέρα μου να του πω τα νέα.
Παίρνει τηλέφωνο ο ναυτικός τον πατέρα του.
- Έλα πατέρα. Έχω καλά νέα. Η γυναίκα μου γέννησε.
- Συγχαρητήρια! Όλα καλά;
- Ε, είχαμε ένα μικρό πρόβλημα.
- Πρόβλημα; Τί πρόβλημα;
- Να, δεν είχε γάλα να το θηλάσει, και το θήλασε η γυναίκα στο διπλανό κρεβάτι που ήταν μαύρη και τώρα το μωρό είναι μαύρο!
- Δεν πειράζει, αγόρι μου. Και εσύ όταν γεννήθηκες η μητέρα σου δεν είχε γάλα να σε θηλάσει και σου δίναμε αγελαδινό. Για αυτό έγινες βόδι!

ΥΓ καπετάνιε μην παρεξηγηθείς ο ναυτικός ήταν Aμερικανος :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου