Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Η ξανθια και οι εργάτες του δήμου!!!

Την παραμονή της πρωτοχρονιάς όπως είναι το έθιμο περνάνε και οι εργάτες του δήμου να πούνε τα κάλαντα. Σε μια πολυκατοικία ανεβαίνει ο ένας, χτυπάει το κουδούνι σε ένα διαμέρισμα και βλέπει μπροστά του μια ξανθιά θεογκόμενα. Είμαι από την καθαριότητα του δήμου της λέει.
- Είσαι ο οδηγός; ρωτάει αυτή.
- Όχι απαντάει απορημένος αυτός.
- Έλα τότε μέσα. Τον πάει στην κρεβατοκάμαρα και του...δίνει να καταλάβει. Ευχαριστημένος αυτός κατεβαίνει και λέει και στους άλλους τι έγινε. Ανεβαίνει ο δεύτερος.
- Είσαι ο οδηγός; ρωτάει η γκόμενα. Όχι. Τον πάει λοιπόν μέσα και ξανά τα ίδια. Ανεβαίνει τέλος και ο οδηγός.
- Είσαι ο οδηγός τον ρωτάει. Ναι, απαντάει αυτός. Βγάζει το πορτοφόλι της και του δίνει ένα δεκάρικο . Παραξενεύεται αυτός, αλλά η γκόμενα του λεέι:
- Εγώ κάνω πάντα ότι μου πει ο άντρας μου. Και σήμερα το πρωί πριν φύγει για τη δουλειά μου είπε:
- Αν έρθουν απ΄τα σκουπίδια για τα κάλαντα δώσε στον οδηγό δέκα ευρώ και τους άλλους... γάμα τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου