Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

45Ο ΕΥΡΩ ΖΗΜΙΑ !!!

Αποφάσισε ο Mητσάρας, μια και δεν περνούσε καλά στο χωριό να κατεβεί στην Αθήνα. Τον βοηθήσαν οι φίλοι του στην αρχή και κάπου-κάπου έκανε και κανά μεροκάματο, μα δύσκολα τα πράγματα και στην πρωτεύουσα. Αποφασίζει λοιπόν να ξαναπάει στο χωριό και το λέει στους φίλους του.
Τι λες ρε Μήτσο του λέει ένας φίλος του. Εσύ με 50 πόντους...
πούτσ@ θα μπορούσες αν ήθελες, να κάνεις καριέρα εδώ στην Αθήνα.!
Τι σχέση έχει η πούτσ@ μου με την καριέρα που μου λες ρε Κίτσο και τι πρέπει να κάνω εγώ;
Λέει το σχέδιό του λοιπόν ο Κίτσος να βάλουνε μια αγγελία,[Διαθέτω 50 πόντους κτλ.] Σιγά-σιγά άρχισε η πελατεία και οι κονόμες για το Μητσάρα. πενηντάρικο  στην αρχή, εκατοστάρικο  αργότερα και πάει λέγοντας.
Κονόμι χοντρό λοιπόν ο Μητσάρας πολύ δουλειά, ,πήρε την απόφαση και ανέβασε τις τιμές σε δέκα ευρώ  τον πόντο.
Μια μέρα πάει η υπηρεσία μιας [Κυρίας]και του λέει.
- Με σύστησε σε σένα η κυρία μου, μου είπε πως είσαι πολύ καλός κτλ. μα Κύριε Μήτσο έχω μόνον ένα πενηντάρικο .
-Zορίστηκε ο Mητσάρας, έφερε τις αντιρρήσεις του, στο τέλος όμως υποχώρησε και για να μην αλλάξει και το τιμολόγιο...είπε:
- Θα σου βάλω μόνον πέντε πόντους.
Δένει λοιπόν ένα κορδονάκι στους πέντε πόντους και αρχίζουν. Της καλo-άρεσε της υπηρέτριας και επιθυμώντας κι, άλλο χώνει μια καρφίτσα στον κώλο του Μητσάρα.
-Ώωωωχ κάνει ο Μητσάρας και χωρίς να το θέλει τον χώνει όλο μέσα.
-Ώωωωχ, κάνει η υπηρέτρια [από τον πόνο ] τι έπαθα.!!
Τι έπαθες εσύ μωρή λέει ο Μητσάρας, γεμάτος οργή. ΕΓΩ ΕΠΑΘΑ 450 ΕΥΡΩ   ΖΗΜΙΑ..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου